Sveiki,
Su kolega diskutavom apie UAB steigimą ir ieškojom pliusų ir minusų, lyginant su MB arba individualios veiklos pažymą. Iš diskusijos ,,išsisuko'' kalba apie buhalterijos tvarkymą, tiksliau apie teikiamas buhalterines paslaugas įsteigtam UAB. Draugas teigė, kad įmonės apskaitą gali tvarkyti ir įmonės vadovas, o mano nuomonė buvo priešinga, kad įsteigus UAB būtina samdyti buhalterį arba buhalterinę įmonę. Tikslios informacijos nepavyko rasti, bet rėmiausi straipsnių apie uab buhalterijos steigimą, kuriame buvo išskirti tik šie variantai ,,kam bus aptikėtas UAB buhalterinės apskaitos tvarkymas – profesionaliam buhalteriui ar tokio pobūdžio paslaugas tiekiančiai įmonei'', o apie savarankišką buhalterijos tvarkymą nebuvo užsiminta. Galbūt Jūs turite asmeninės patirties ir galėtumėt pakomentuoti, kaip yra ištikrųjų?
Dėkoju už pasidalintą nuomonę !